Re: POE a izolační požadavek

Jaroslav Rychtařík jardarik na gmail.com
Úterý Únor 2 11:14:08 CET 2016

Přesně tak tudy povedou asi moje další kroky a externí napájení 5V připojím
přímo na modul . Izolační požadavek pak nebudu muset řešit. Moje původní
myšlenka byla ušetřit si extra vstupní napájecí filtr pro externí napájení.

Díky Jarda R.