Vývojová deska Cyclone4-FPGA - možnost vyuzití

Zdeněk Janiš zdenek.janis na brajan.cz
Úterý Únor 2 11:12:39 CET 2016

Dobrý den,
před časem se zde probírali FPGA.

Zajímal by mě názor zkušenějších na tuto desku:

http://www.aliexpress.com/item/Blueegg-whole-network-shocking-prices-138-Cyclone4-FPGA-development-board-with-LCD-download-limited-promotion/32334234205.html

- stačí jen tato deska + stáhnout SW a dá se nahrávat, nebo je třeba
nějakého JTAG programátor?

- mám myšlenku (možná naivní) využít FPGA pro paralelní programovaní a
OpenCL - ale to je vzdálená hudba budoucnosti, spíš by mě zajímalo, zda
to je možné.

- další myšlenka pro využití je propojit pomoci I2C nebo SPI toto FPGA s
Raspberry Pi nebo Odroidem a umožnit posílání dat do SDRAMky, ale tak
aby bylo možné SDRAM zároveň používat jinými (paralelnimi) procesy v FPGA.

- uvítám všechny rady, zkušenosti, postřehy, obzvláště pak ohledně SW,
který bych rád provozoval pod Linuxem, dále ohledně dostupných "modulů"
nebo maker celých funkčních celků.

(Je to jen pro osobní použití, seznámení, hraní si a sebe vzdělávaní)

--
   Zdeněk Janiš