Re: co to dělá?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Únor 1 15:20:42 CET 2016

;-)
Napr. Color 110 aj st2
Chassis na kapacitnom delici a teda vzdy na tieneni antenneho konektora cca
1/2 napajacieho napatia...
Pri kazdom pripajani konektora v panekaku rukou naslepo s hviezdickami pred
ocami a silnym zvukovym efektom... casto vratane chytania padajuceho TV
prijimaca.
Dňa 1.2.2016 7:42 používateľ "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
napísal: