Re: co to dělá?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Únor 1 08:06:14 CET 2016

Zdravim,

	samozrejme mate vsichni pravdu, vsechny zive casti jsou pred primym
dotekem chraneni izolaci. Jen jsem si vzpomel na jeden pripad, kdy mne
kopla televize:
	Jeden deda si potreboval pujcit knoflik od potenciometru hlasitosti na
radio. Kdyz jsem k nemu prisel a chtel stahnout hlasitost TV, tak jsem
by 'prijemne' prekvapen.
	Ale to uz je snad 40 let, ne-li vice a ten pristroj byl taky docela
archaicky - 4 dlouhe nozicky, krasne vypoukla obrazovka, obrovsky
'kanalovy volic' s doladovacim prstencem na obvodu ...

:)

   Sam