Re: HCMOS hradlo jako vysílač RS422

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 27 21:28:24 CET 2016

Měl jsem přesně stejnou zkušenost. Zhotovitel byl jinak velmi šikovný
a zručný člověk, jen mu scházely nějaké znalosti/informace z této oblasti.
Ale protože jsem neagresivní a volnomyšlenkář, tak jsem nesháněl
sekeru, ale udělal jsem mu krátkou osvětovou přednášku o problematice,
a pak jsem mu prodlužku zapojil sice 2-drátově, ale bez propojení jedné
z dutinek na kolík.
Na kolík jsem mu pak nasadil šroubovací svorku, takže plochou flexo
šňůru tam zapojí, a pokud tam chce zapojit něco 3-kolíkového, tak musí
sundat svorku, a tím si připomene omezení.

O každém dospělém člověku tak nějak předpokládám, že je skutečně
dospělý. A taky i schopný být zodpovědný za své jednání. Samozřejmě
může svorku jednou provždy sundat a zahodit, ale byl poučen.

PL