Re: HCMOS hradlo jako vysílač RS422

Úterý Prosinec 27 20:51:06 CET 2016

Jo. Tak se na ně musí. ;)

Když jsem asi před 3 lety poznal svou současnou přítulkyni, objevil
jsem u ní doma toustovač, jehož šňůra byla na několika místech trochu
připálená. Omotal jsem to aspoň izolačkou, abysme dopekli ty tousty a
pak jsem to obloukem vyhodil do popelnice. A taky jsem jí vyčinil, že
něco takovýho nemůže používat, že to je o život.

P.K.