Termoclanky k merakum

Sobota Prosinec 24 22:22:00 CET 2016

> - Na kroužku jsem to chtěl předvádět s mátou, myslel jsem si, že ji běžně
Jó, to je panečku praktický kroužek. To se některý děti maj...

> mají jako koření v potravinách, ale obešel jsem několik obchodů a neměli.
Jako koření ne, ale jako čaj ji mají leckde, přinejhorším pytlíkovaný, v něm je máta
sice taky obvykle bez příměsí, ale hodně nadrcená. To už je pak lepší koupit ji v
květináči nebo čerstvou nařezanou do Mojita (např. Makro, Tesco, Globus) a případný
zbytek si usušit. A ještě lepší je si ji pěstovat sám nebo najít v lukách :-)

D.O.