Re: HCMOS hradlo jako vysílač RS422

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Prosinec 23 19:41:57 CET 2016

Pri navrhu/testoch potom myslite aj na znizenie strmosti hran vysielaca,
kvoli harmonickym a odrazom na vedeni, na prisposobenie vedenia na
impedanciu okolo 100-120R+ pripadne RC,
Nezabudnite na kludovy stav-napr bez napajania vysielaca, aby prijimac
nezblbol - nerozkmital sa pri neurcitej urovni vstupu.
Pripadne ochrany pred elektrostatikou a pripadne rozdielnymi potencialmi na
komcoch vedenia voci lokalnej zemi a pod. Kedze sa to asi bude pripajat asi
najmenej 1x ..

A pripadne pred tym venujte 1 min zamysleniu cene casu skusania a
objavovania uskali voci cene vymyslenej teplej vody niekde v drogerii...

BTW. Zavidim vam cas a toto nadsenie pre objavy.
:-))

Dodo

Dňa 23. 12. 2016 17:45 používateľ "Petr Labaj" <labaj na volny.cz> napísal: