3D tisk - beton

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Prosinec 21 22:39:14 CET 2016

JJ, to je známé. Ten Váš konkrétní příklad vypadá jen na nějaké menší hrátky, ale existují snadno dohledatelná videa, jak se tiskne skutečný plnohodnotný dům.

Má někdo ze zde přítomných tiskařů nějakou zkušenost s tiskem z nějaké pasty (např keramická hlína)? Kdysi to vypadalo, že se s hlavami na materiály typu clay experimentuje, ale zdá se mi, že ty experimenty spíše utichly.

Jakub Šerých