Mini SIM -> nano SIM

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Prosinec 21 14:31:39 CET 2016

Dobrý den,

Když jsem chtěl na prodejně Vodafonu, aby mi vycvakli kleštěma moji
Vodafone, a kolegyně O2, tak mi řekli, že se jim asi ve třetině případů
stává, že uvnitř čipu něco praskne, a karta buď nefunguje ihned, nebo po
čase. Takže moji na počkání vyměnili za novou, a tu O2 vycvakli s tím,
že je to na moji zodpovědnost, a ať si kolegyně pro jistotu ihned
objedná novou.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip