<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=windows-1250"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#ffffff" text="#000000">
Dobrý den,
<br>
<br>
Když jsem chtěl na prodejně Vodafonu, aby mi vycvakli kleštěma moji
Vodafone, a kolegyně O2, tak mi řekli, že se jim asi ve třetině
případů stává, že uvnitř čipu něco praskne, a karta buď nefunguje
ihned, nebo po čase. Takže moji na počkání vyměnili za novou, a tu
O2 vycvakli s tím, že je to na moji zodpovědnost, a ať si kolegyně
pro jistotu ihned objedná novou.<br>
<br>
S pozdravem,<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Aleš Filip
Kutná Hora
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
<div id="quoteDIV">
<p><br>
</p>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 21.12.2016 v 14:03 Pavel Krafcik
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote cite="mid:cd5c350d-9014-4a8a-d8e4-f4f3beb0c46b@pjk.cz"
type="cite">Výsledek mého snažení:
<br>
<br>
SIM od T-mobilu nebyl žádný problém, protože má minimální
velikost kontaktních plošek a kartu jsem stříhal mimo ně.
<br>
<br>
U SIM od O2 měl psychický problém, protože kontaktní pole bylo
tak velké, že střihy procházely kontaktním polem. Ale byl jsem
tvrďák a střihl jsem to přes kontakty.
<br>
<br>
Obě karty už 3 dny jedou.
<br>
<br>
Pavel Krafčík
<br>
<br>
P.S.
<br>
Technik na kontaktním místě O2 mi nemohl kartu ostřihnout,
protože jim sebraly kleště a zakázali všechny mechanické úpravy
karet.
<br>
</blockquote>
<br>
</div>
</body>
</html>