<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=windows-1250"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#ffffff" text="#000000">
    Dobrý den,
    <br>
    <br>
    Když jsem chtěl na prodejně Vodafonu, aby mi vycvakli kleštěma moji
    Vodafone, a kolegyně O2, tak mi řekli, že se jim asi ve třetině
    případů stává, že uvnitř čipu něco praskne, a karta buď nefunguje
    ihned, nebo po čase. Takže moji na počkání vyměnili za novou, a tu
    O2 vycvakli s tím, že je to na moji zodpovědnost, a ať si kolegyně
    pro jistotu ihned objedná novou.<br>
    <br>
    S pozdravem,<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
 Aleš Filip
 Kutná Hora
 <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
    <div id="quoteDIV">
      <p><br>
      </p>
      <br>
      <div class="moz-cite-prefix">Dne 21.12.2016 v 14:03 Pavel Krafcik
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote cite="mid:cd5c350d-9014-4a8a-d8e4-f4f3beb0c46b@pjk.cz"
        type="cite">Výsledek mého snažení:
        <br>
        <br>
        SIM od T-mobilu nebyl žádný problém, protože má minimální
        velikost kontaktních plošek a kartu jsem stříhal mimo ně.
        <br>
        <br>
        U SIM od O2 měl psychický problém, protože kontaktní pole bylo
        tak velké, že střihy procházely kontaktním polem. Ale byl jsem
        tvrďák a střihl jsem to přes kontakty.
        <br>
        <br>
        Obě karty už 3 dny jedou.
        <br>
        <br>
        Pavel Krafčík
        <br>
        <br>
        P.S.
        <br>
        Technik na kontaktním místě O2 mi nemohl kartu ostřihnout,
        protože jim sebraly kleště a zakázali všechny mechanické úpravy
        karet.
        <br>
      </blockquote>
      <br>
    </div>
  </body>
</html>