FYI: HE3DA - vyroba uz zacina

Středa Prosinec 21 00:48:13 CET 2016

Co to je robustnější konstrukce desek? Snad né to, že se z nich udělají
tlustší placičky? Pokud se hmota rozpíná, bude se rozpínat také a pokud
bude držet pohromadě jakousi vnitřní nosnou strukturou, bude mít
tendenci se rozdrolit. Takže je to otázka pružnosti té nosné struktury.
Tohle rozpínání je i u kapsových NiCd baterek. Jenže tam je aktivní
hmota držená plechovým obalem s dírkama, tím se drolení silně omezí.
Pokud se článek úplně vybije, často je vidět jak se stěny nádoby
vyboulí. Po nabití zase splasknou. Ostatně 3D elektrody jsou téměř u
všech baterek, jen to nešlo u Lion. Takže samotný pojem "3D elektroda"
není nic revolučního, jsou s tím zkušenosti už téměř 100 let :-)