FYI: HE3DA - vyroba uz zacina

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Prosinec 20 19:46:23 CET 2016

Odpověď na vaąi otázku neznám. Jen jsem se tak zamyslel nad tím, proč
tam dávají tlusté desky. Částečně chápu, ľe tlustąí deska sníľí hustotu
energie. Proč se zvýąí čas nabíjení, netuąím a je mi také divné. Moľná
tak dohánějí celkovou účinnost cyklu, moľná ľivotnost. Ale měli by to
tam napsat.

Mrazík