sum volneho prostoru v infra?

Pondělí Prosinec 19 18:09:13 CET 2016

Dobrý den,

koupil jsem si tohle pohybové čidlo, které jako jediné mělo mít úhel 160 st.

https://www.puhy.cz/pir-senzor-pohybove-cidlo-nastenne-lxs-21up-mikrofon-75002.html

Jenže bylo málo citlivé. Navíc po tom, co jsem ho upravil pro napájení
32V DC, spínalo světlo vždycky, když jsem někde cvaknul vypínačem. Je
tam jeden LM324. Destičku jsem vyhodil a udělal jinou s nízkošumovými
operáky.

http://vaelektronik.cz/fotky/poh_cidlo_sch.gif

Mám to teď na stole ještě bez čočky a dělá to divné věci. Pokud na pir
čidlo nasadím černý dekl, za prvním operákem (U2) je asi 20-50 mV  šumu
p/p a ledka zhasne. Dekl sundám a v místnosti, kde se nic nehýbe, jen
tam běží osciloskop, je za prvním operákem jako by šum (koukám na to 8
s/dílek) i přes 1V. Jediné co mě napadá, v osciloskopu je větrák. Ale
když to namířím na druhou stranu, je to stejné. Setkal se s tím už
někdo? Může to být tepelný šum té místnosti, nebo tam snad straší? Proč
ale stejný tepelný šum negeneruje i ten černý dekl?

Anděl