Re: Vstupní signál pro PA zesilovač

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Prosinec 18 11:44:36 CET 2016

Jo, na tomhle je pěkně slyšet, jak se dá něco udělat dobře a taky
špatně. Schválně zkuste sehnat původní nahrávku Vídeňských filharmoniků
řízených Herbertem von Karajan s klavírem Svjatoslava Richtěra a srovnat
to s čímkoli jiným. Takhle velká hudební tělesa prostě musí dirigent
umět zvládnout. Pokud ne, nepomůže ani svěcená voda. Tohle není ani tak
o tom, jak kvalitní HiFi soustavu používáte, ale jak kvalitní řetězec
lidí připravoval tu nahrávku.
Ale čím jsem starší tím raději mám z celé hudby ticho.

Mrazík