OT: 3D tiskarna

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Prosinec 7 15:43:57 CET 2016

Kdyz uz jsme u toho modelovani.
Existuje nejaky 3D Cad  nejlepe free s nejakym funkcnim omezenim pro
nejmensi uzivatele ?
Dcera ma 12 let umi sice v solidworks navrhnout i rotovane predmety,
typu vaza perforovany balonek, pistalku apod , davaji sice verzi na rok
zdarma, ale ten je spise pro technicke kresleni a vytvorit v nem neco
polymorfniho je narocne a hlavne pamatovat si ty menu to da taky fusku.

Pod stromecek jsem ji poridil Cubex 3d prave proto, ze z toho nic netrci
a nelze nic utrhnout kdyz prijde "zver" - spoluzaci na navstevu.
Filamenty jsou do toho vyrazne drazsi, ale zadne  velke silenosti se
tisknouut nebudou , na to dohlednu ;-)

LK