OT: 3D tiskarna

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Prosinec 7 15:15:13 CET 2016

To ale vyzaduje mit schopnost si dany dany 3d predmet predstavit, navrhnout a pak ho take vymodelovat. Ja se zase casto setkavam s tim, ze mnoho lidi toho neni schopno. Poridi si tiskarnu, chvili vydrzi s tiskem stazenych modelu a pak skonci na na neschopnosti pochopit 3d prostor a/nebo naucit se s nejakym 3d modelovacim sw pracovat primerene efektivne.

Vzdy kazdemu rikam, ze si ma nejdrive vymyslet 2-3 veci, ktere by chtel vytisknout, pak si je ma navrhnout a vymodelovat. Pokud zvladne predmety navrhnout a vymodelovat, pak at si 3d tiskarnu koupi.