OT: 3D tiskarna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 7 00:22:37 CET 2016

Pěkné, děkuji.

Už jsem byl skoro rozhodnuty napsat Ježíškovi, aby mi poslal tu tiskárnu
z Aliexpressu
za 6000 Kč. Ale v tomhle vlákně se objevilo, že ty modely Průša
používají motor s integrovaným
šroubem, a to se mi moc nelíbí. Tak ještě asi Ježíška nebudu obtěžovat,
nebo ho poprosím
jen o nějaké díly pro samodomo řešení.

Příjemně mě na Vaší fotce překvapilo, že to umí tisknout i peníze. Takže
už nejen ECB
tiskne prachy jako o život, ale už i Vy.

PL