OT: 3D tiskarna

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Prosinec 7 00:09:45 CET 2016

Aby ste sa dockali aspon nejakej fotografie:

tryska 0.2mm, hrubka vrstvy 0.1mm, ziaden anti-backlash, sprosta cinska
trapezova tyc s mosadznym loziskom, pruzne hlinikove spojky a extruder
sa da prstom nadvihovat asi 3 mm.

Gravitacia - aspon tu u nas - funguje. So Z-osou ziaden badatelny
problem. X a Y uskakuje par mikronov, ale na vysledku to volnym okom
skoro nie je viditelne (fotoaparat je svina, neodpusti ani ten prach, co
tam nasadal) .

https://static.bastl.sk/rozne/ukazka_1.jpg

-m-