OT: 3D tiskarna

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Prosinec 6 12:37:40 CET 2016

Teda já nevím. Už i kvalita 3D tiskáren jde s dobou dolů? Já mám klasického historického prvního Průšu, vždycky ho drapnu jak kočka koťata za tu horní dvojitou tyč, až se to celé prohýbá a přenesu do sklepa nebo naopak do bytu, položím ho na libovolné místo poměrně křivé podlahy, zapnu napájení, nahřeju a tisknu. Žádný problém s nějakým seřizováním. :-)))

Jakub Šerých