Komunikace s ustrednou OpenScape Business S

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 1 08:16:37 CET 2016

wget urcite dokaze stiahnut https stranku. ak ma stranka nespravny alebo self signed certifikat, pridajte volbu --no-check-certificate. bude ho ignorovat.

Dňa 1. decembra 2016 8:09:59 SEČ používateľ soteza <soteza na soteza.cz> napísal: