Komunikace s ustrednou OpenScape Business S

soteza soteza na soteza.cz
Čtvrtek Prosinec 1 08:09:59 CET 2016

doplnil jsem pred & znaky ^ a nastala drobna zmena. Proslo to, ale pise,
ze nelze navazat SSL spojeni(proc netusim). Pokud to vlozim do
prohlizece, jede to. Mozna wget nebude spravna cesta. Neco s pouzitim
synapse nebo indy?

MZ

Dne 30.11.2016 v 22:10 Radek Benedikt napsal(a):
> Vetsina shellu umi vice prikazu na jednom radku
>
> https://195.39.9.36:7443/management/portlet/?portlet=hipath-accountingdownload::HiPathAccountingDownloadPortlet&entity=accounting&action=get&username=soteza@system&password=tarif7443
>
> a u DOSlike shellu tj. command/cmd/... je oddelovacem prikazu &:
>
> Command : The command, program or batch script to be run.
>            This can even be several commands separated with '&'
>            (the whole should also be surrounded by "quotes")
>
> The ampersand (&), pipe (|), and parentheses ( ) are special characters
> [...]

/S pozdravem,/

Zapletal Martin

*Kamerové, zabezpečovací, docházkové a přístupové systémy, vývoj
software a hardware, tarifikace a nahrávání telefonních hovorů,
telekomunikační a výpočetní technika.*

*

/Korespondenční adresa/: *Jana Zrzavého 8, Prostějov, 796 04*

/Fakturační adresa/: *Kachlíkova 1, Brno, 635 00*

http: www.soteza.cz <http://www.soteza.cz> , e-mail: soteza na soteza.cz
<mailto://soteza@soteza.cz>

Mobil: +420 604 605 484

VoIP: +420 581 110 822