Re: zasekávání ESP8266

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Duben 30 21:31:20 CEST 2016

Už vím jak to přesně je - když modul není připojen k AP, tak se po
AT+CWLAP zasekne.
a už reaguje jen busy p...

parametry cosi, kdesi jsou samozřejmně nesmyslné.  Pokud modul má
validní parametry, tak je spojen na AP a zobrazí list AP.
Pokud není, tak se na povel listu zasekne.

proto mi ty 2 moduly jinde chodí, protože tam se na list AP nedotazuji.

V mém případě se zřejmně náhodně  odpojí od AP a tím při dotazu CWLAP
dojde k záseku.

Petr