Re: zasekávání ESP8266

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Duben 30 21:05:03 CEST 2016

Zdravím,

hraji si s tím ESP na cvičné destičce a povedlo se mi nasimulovat zásek
ručne:
AT+CWJAP="cosi","kdesi"

OK
AT+CWJAP?
+CWJAP:"cosi"

OK
AT+CWLAP

ERROR
AT+CWLAP
AT
busy p...
AT
busy p...
AT
busy p...

Firmware je ten co jste doporučoval níže (verze s pevnou rychlosti).  Na
AT+GMR se hlásí:
00170901

AT+CWLAP používám pro zjištění síly signálu - vypadá to, že to s tím
souvisí. V daném případě vždy před http spojením udělám dotaz AT+CWLAP a
z toho vytáhnu sílu signálu, kterou taktéž posílám přes http get.

Tenhle firmware abych tak řekl se mi subjektivně nezdá úplně stabilní.

Petr