Re: OT: Štve vás váš programovací jazyk?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 28 15:39:23 CEST 2016

 28.4.2016, 15:32:52

No nemusite. Ale stavate se tim, softwarovim poustevnikem.
Coz by silna osobnost jiste nejak zvladla.
Horsi je, ze procesory jsou cim dal komplikovanejsi a dokumentace k
nim, cim dal utzkovitejsi, dle hesla, ze nejpepsi dokumentace je
zdrojak - vygenerovaný klikatorem casto prave v C++.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz