Re: OT: Štve vás váš programovací jazyk?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 28 14:44:18 CEST 2016

C++ ani ty knihovny používat nemusíte, pokud nechcete. Všechno se dá
programovat ve strojáku. Pokud to používat chcete, musíte o tom něco
vědět. Problém tedy není v těch nástrojích, ty můžou být efektivní, ale
v tom, že se obecně vytváří dojem, že můžete programovat a nic přitom
neznat. A ještě nebezpečnější je, že to do jisté míry i funguje a to se
považuje za úspěch.

Mrazík