Re: OT: Štve vás váš programovací jazyk?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 28 09:19:41 CEST 2016

> Uvidíme, co nám na téma Brainfuck versus C řekne třeba wek :-)

Nic zvlastne. BF je kuriozita, C je skur***y algoloid.

>vzdy bolo pre mna udivujuce ako daleko to [FORTH]
>dotiahol.

+1

Ale takych jazykov je viac, najma v *nixovom svete - awk, sed, m4... a
napokon aj (a teraz mozno dostanem od *nixakov po papuli) perl.

>A to som este z toho mailu zmazal stiplavu poznamku o Pascale...

No daj.

wek