Re: OT: Štve vás váš programovací jazyk?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Duben 28 08:51:47 CEST 2016

A to som este z toho mailu zmazal stiplavu poznamku o Pascale...
Inak, v prehlade mi tak trochu chyba FORTH. Je dostatocne sialeny na
to aby sa stal dalsim mojim oblubencom. Aj ked sa mozno najdu jeho
zastancovia, ktori tvrdia ze zasobnikovo prientovane jazyky su super,
prehladne a cojaviemco - mne to pride ako jeden najpodivnejsich
sposobov zapisu programu a vzdy bolo pre mna udivujuce ako daleko to
dotiahol.

Dňa 28. apríla 2016, 8:47, Ladislav Vaiz <spam na nagano.cz> napísal/a:

>>> L.