Spinany modul-zdroj s funkci nabijecky Pb

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Duben 27 21:42:15 CEST 2016

Nemá náhodou připojení pro měření napětí, zvlášť
(pro větší proudy celkem nutnost, měřit přímo na

svorkách baterie), Většinou tam bývá klema na

výstupní svorky, ale to by člověk asi nepřehlídnul.

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27. 4. 2016 21:35:28
Předmět: Re: Spinany modul-zdroj s funkci nabijecky Pb

"Aha tak nakonec je to vsechno jeste jinak...

Ten 12V 360W nabijec je trochu nedomyslenej a trpi tim, ze nema extra
napetove snimani...tam kde u 24V verze tece celkem jeste normalnich 12A
tady tece 24A a ac se to nezda tak i na pomerne silnych dratech to dost
ubejva.

Mam 6mm^2 privody s nacvakanyma ockama M5 a i tak ma cely privod odpor
0.022R coz pri tech skoro 25A dela temer 1.1V ubytek. Takze pri
nastavenem koncovem napeti 14.2V dochazi k ukonceni faze CC jiz pri
napeti na baterii 13.1V coz tam naskoci skoro hned - takze je celkem
logicke, ze to potom uz valnou vetsinu casu bezi ve fazi CV. Takze potud
celkem v poradku. Cekam ted jen za jak dlouho to vyklesa na tech cca
2.5A a zda to prejde do float rezimu.

Nicmene co se tohoto tyka je to fakt celkem nedomyslene - zvlast kdyz ty
vystupni terminaly jsou pomerne uzke na mala ocka - nevim jak tam do
nich zakrimpovat treba 16mm^2 kabel.

RV

Dne 27.4.2016 v 13:21 Roman Vostřel napsal(a):
> Podrobně jsem chování nezkoumal, ale na 100% drží napětí baterií stále
> kolem 27,5V.

pdf