Spinany modul-zdroj s funkci nabijecky Pb

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 27 21:35:16 CEST 2016

Aha tak nakonec je to vsechno jeste jinak...

Ten 12V 360W nabijec je trochu nedomyslenej a trpi tim, ze nema extra
napetove snimani...tam kde u 24V verze tece celkem jeste normalnich 12A
tady tece 24A a ac se to nezda tak i na pomerne silnych dratech to dost
ubejva.

Mam 6mm^2 privody s nacvakanyma ockama M5 a i tak ma cely privod odpor
0.022R coz pri tech skoro 25A dela temer 1.1V ubytek. Takze pri
nastavenem koncovem napeti 14.2V dochazi k ukonceni faze CC jiz pri
napeti na baterii 13.1V coz tam naskoci skoro hned - takze je celkem
logicke, ze to potom uz valnou vetsinu casu bezi ve fazi CV. Takze potud
celkem v poradku. Cekam ted jen za jak dlouho to vyklesa na tech cca
2.5A a zda to prejde do float rezimu.

Nicmene co se tohoto tyka je to fakt celkem nedomyslene - zvlast kdyz ty
vystupni terminaly jsou pomerne uzke na mala ocka - nevim jak tam do
nich zakrimpovat treba 16mm^2 kabel.

RV