Jeden nebo vice IP portu?

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Duben 21 16:29:37 CEST 2016

Já se taky, přidám, leč teoreticky a prakticky je to jedno. Tak bych
to taky rozdělil na dva porty, ať už z hlediska co tu padlo

firewall a jiné problémy. Nevím prostě mi to přijde lepšía nenapadlo

by mě to udělat na jeden :-)

I když chápu, že jeden port vypadá moc hezky.

Zdeněk Aster¨

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Záruba <swz na volny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 21. 4. 2016 14:00:54
Předmět: Jeden nebo vice IP portu?

"Dělám server, ke kterému se budou připojovat naše řídící jednotky a pak
klienti, kteří budou se získanými daty pracovat. Tím je zajištěno, že
ani řídící jednotky ani klienti nemusí mít veřejnou adresu.
Představuji si to tak, že server poběží v režimu listen a jakmile se
někdo připojí, vytvoří vlákno, otevře v něm socket a vyšle něco ve stylu
"kdo jsi?". Řídící jednotka odpoví svým instalačním číslem, klient
přístupovým heslem. Pokud bude nesprávné, socket se uzavře a vlákno ukončí.
Jde mi o to, zda má smysl, aby např. řídící jednotky se připojovaly k
jednomu IP portu a klienti k jinému a tím budu muset mít nejméně dva
servery v režimu listen nebo zda je to jedno a všichni mohou používat
jediný port?

--

Martin Záruba

---