[OT:] Lepeni zrcatka

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Čtvrtek Duben 21 09:41:50 CEST 2016

bude skutecne na obou stranach takovy rozdil teplot ?
neni k tomu zadny prakticky duvod.
aby to odmrazilo, staci i min. + .
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Thursday, April 21, 2016 9:35 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT:] Lepeni zrcatka

Já se přiznám, že jsem se nakonec oboustranky docela bál - použití v exteriéru, kde může bát v zimě -20 a v létě naopak +50, případně v zimě na jedné straně samolepky -20 a na druhé straně +20, nějak mi ta představa úplně nerezonovala s číkoliv, mimo akrylové pásky od 3M. Ale že bych chtěl při přilepení zrcátka dát 1500 Kč za kotouček VHB, to se mi nakonec moc nechtělo. Tím netvrdím, že by to bývalo nešlo, asi ano, ale nákladová položka nakonec rozdhodla - ta kartuše byla pod dvě kila.

Pavel Kutina