[OT:] Lepeni zrcatka

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Duben 21 09:34:55 CEST 2016

Já se přiznám, že jsem se nakonec oboustranky docela bál - použití v
exteriéru, kde může bát v zimě -20 a v létě naopak +50, případně v zimě na
jedné straně samolepky -20 a na druhé straně +20, nějak mi ta představa
úplně nerezonovala s číkoliv, mimo akrylové pásky od 3M. Ale že bych chtěl
při přilepení zrcátka dát 1500 Kč za kotouček VHB, to se mi nakonec moc
nechtělo. Tím netvrdím, že by to bývalo nešlo, asi ano, ale nákladová
položka nakonec rozdhodla - ta kartuše byla pod dvě kila.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas.kubat na comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 21, 2016 9:29 AM
Subject: RE: [OT:] Lepeni zrcatka

me automechanik taky tvrdil, ze pokud neprilepim listy na dverich
"silikonem" , tak upadnou.
znak auta i listy byly prilepeny origo oboustrankou. koupil jsem u nas ve
spojmatu "tu lepsi" cervenou(70kc/klubo), s teplotnim rozsahem jako ze na
ven.
znak auta i listy na dverich drzi uz nejaky rok.
jedinej problem byl ze dveri sundat lepidlo, co tam nekdo  napatlal pri
pokusu o opravu nekdy v minulosti.
ja bych se tedy oboustranky nebal, koupil pro jistotu treba pattex a hotovo.
tomik.