Re: snímač absolutního úhlu natočení - rozhodnuto

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Duben 20 18:18:06 CEST 2016

Mě by to taky zajímalo. Strejda Gůgl ohledně pojmu intervalové modulo
mlčí. Nejblíž co jsem našel je
https://cs.wikipedia.org/wiki/Modul%C3%A1rn%C3%AD_aritmetika
ale nějak mi to nesedí. Pro počítání průměru potřebuji aby to splňovalo
podmínky pro těleso - potřebuji dělení. To se ale v modulární aritmetice
(pokud je definováno) chová úplně jinak.
Vektorový prostor nebo komplexní čísla definici tělesa splňují, takže
použitelné jsou.
Omlouvám se za nepřesnosti, ale nejsem profesionální matematik.

Mrazík