jak technika pokrocila

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Duben 14 10:56:20 CEST 2016

Suciastky pre seriozne priemyselne aplikacie boli vzdy z pohladu
domaceho bastlica drahe, lebo sa toho nevyrabaju vagony, je za tym
seriozny vyskum a je tam vela rozneho materialu.

Medzi cipom velkosti 1 mm^2 u 1N4001, ktore sa vyrabaju v miliardach
kusov uz 50 rokov a IGBT tranzistorom do lokomotivy, ktory vyrezu z
jedneho wafera je velky rozdiel...