Re: Arduino - nová verze

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Duben 10 14:34:18 CEST 2016

Nemůže být problém, já když jsem přešel na novější verzi, tak jsem měl
nějaké vlastní konfigurace třeba UNO bez krystalu, a část byla v Dokumenetch

část v app data a dělalo to pěknou neplechu, pomohlo vše najít smazat,
naisntalovat

nejnovější verzi, vrátit upravené konfigurace na jedno místo a byl klid.

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com>
Komu: HW konference <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 4. 2016 14:14:40
Předmět: Arduino - nová verze

"Dobrý den,

vím že tady je Arduino skoro sprosté slovo, ale přesto se zeptám,
ptotože jsem po googlení nenašel nikde žádnou relevantní odpověď. Mám
v jednom svém projektu kopii Arduina UNO s ATMEGA 328 spolu s dalším
HW a dokud jsem používal verzi 1.0.1. tak mi nahrávání programu v
nastavení UNO a programátor AVRISP mkII bez probémů programovalo.
Přešel jsem na verzi 1.6.8. a ve stejné konfiguraci to programování
nechodí. Píše to "not in sync " Naštěstí jsem našel v PC i tu starou
verzi 1.0.1. a s tou to pořád jde.
Nevíte náhodou někdo , v čem by mohl být problém ?

Zdravi
Jirka Sloupenský OK1MWW