Arduino - nová verze

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 10 14:14:30 CEST 2016

Dobrý den,

vím že tady je Arduino skoro sprosté slovo, ale přesto se zeptám,
ptotože jsem po googlení nenašel nikde žádnou relevantní odpověď. Mám
v jednom svém projektu kopii Arduina UNO s ATMEGA 328 spolu s dalším
HW a dokud jsem používal verzi 1.0.1. tak mi nahrávání programu v
nastavení UNO a programátor  AVRISP mkII bez probémů programovalo.
Přešel jsem na verzi 1.6.8. a ve stejné konfiguraci to programování
nechodí. Píše to "not in sync " Naštěstí jsem našel v PC i tu starou
verzi 1.0.1. a s tou to pořád jde.
Nevíte náhodou někdo , v čem by mohl být problém ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW