LiION a vysoke teploty (navigace / tablet v aute)

Čtvrtek Duben 7 16:50:23 CEST 2016

450mA * 12V = 5,4W, to by ta navigace mohla brát. Navíc to ani nemuselo být
450mA, baterie nemusela být nabitá na 100%, mohlo to být třeba 250-300mA
(=3-3,6W).

A navigace mohla být vypnutá jen zdánlivě. Když je moje navigace (Garmin
Nuvi 200) připojená na nabíječku, a ručně ji vypnu, zhasne (nebo se
ztlumí?) sice podsvícení displeje, ale ukazuje se tam text ("probíhá
nabíjení").

P.K.