LiION a vysoke teploty (navigace / tablet v aute)

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 14:28:12 CEST 2016

Taky si myslím, ono 7 dnu je zhruba 450mA odběr, a to je když
podělím 77Ah což je naprosto přestřelené. Jinak předpokládám,

že většina aut, když to umí Octavia II, pokud poklesne napětí pod

nějakou hodnotu tak mi u vypnutého zapalování vypne cigareťák.

Přišel jsem na to náhodou když jsem jednou takhle nechal ledničku(

která neměla kontrolu napájení),  a jaksi mi přestali fungovat oba

cigareťáky v autě. A dokonce jsem po tom i nastartoval.

Zdeněk Aster