laser

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 4 19:32:05 CEST 2016

To, co jste napsal. Jen k výkonu přidejte ještě jednu nulu.
Kolem 2W už to může být na tenké věci trochu použitelné.
Líp fungují delší vlnové délky, ideálně infra. Ale zase je to docela o oči.

Klasické malé CO2 lasery, které se na tohle běžně používají, mívají výkony
v rozpětí 40-80W.
V Číně takový 40W laser (myšleno celé CNC zařízení) kolem 1500 USD
s dopravou.

PL