laser

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Pondělí Duben 4 18:27:12 CEST 2016

Pravě takový podobný projekt jsem viděl, ale pro pálení tam měly psaný
laser o výkonu 250mw. Když se, ale dívám po okolních drogeriich tak cena
se pohybuje v řádů tisíců. Ukazovátka s dosahem 30Km to asi také nebude to
pravé na to pálení. proto hledám zkušenosti co konkrétního na to koupit

JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/