Test LED zarovek

Roman Trunk trunk.roman na gmail.com
Neděle Duben 3 11:21:02 CEST 2016

Mám stejnou zkušenost - ale s méně výkonnou variantou, kterou kdysi měli v
akci - zjevně věděli, proč se jich chtějí zbavit (ale zase bez problému nám
je vyreklamovali, a to i bez paragonu!).

V lustru odešly snad tři za sebou, jiná jakási neznačková se drží už více
než rok. Zjevně byly velmi citlivé na přehřátí.

Není tedy LEDARE jako LEDARE.

RT