Test LED zarovek

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Duben 3 11:18:51 CEST 2016

Tak to jsem zvedavy, zrovna vcera (ja uz po nich koukal dele, ale ten
test -a sleva o petinu- mne rozhybal) jsem ctyri ty 13W velke koule koupil.

Sviti to uzasne (v lustru u holky byly puvodne 4x60W zarovky, tohle
sviti vyrazne lepe), nemam vyhrady ani proti barve svetla, i CRI vypada
dobre. Tak doufam, ze jsem tim neslapnul do... vykalu. V nejhorsim je
budu reklamovat jednu za druhou, IKEA je ode mne par minut daleko...

Pavel Kutina