ledka v zavernem smeru

Pátek Duben 1 23:21:27 CEST 2016

Jej tak to jsem tam přehlídnul. Ale dioda asi těžko, to by tam nepsali
že to vydrží jen 10 hodin při 200 mA. Pokud vím, ledkám obecně napětí v
závěrném směru nedělá dobře. Elektrony (nebo snad díry?) mají takovou
energii, že údajně dokážou narušovat strukturu polovodiče. Ale zatím
každá slušná ledka snesla aspoň těch 5V, takže nebyl problém zapojit dvě
proti sobě. Tady budu muset dávat oddělovací diody :-(