BV.net komponenta SerialPort

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Duben 1 14:55:52 CEST 2016

Ano tak to je. PC si buferuje všechny vyslané zprávy a po timeoutu je odešle
znovu. Pokud se 10x nezdaří, vyhodí mi to do logu co nejde odeslat.

Ale s nárůstem funkcí systému (přidal jsem si i logování každé zjištěné
kolize na sběrnici) se kolize zvětšují. Pokud PC nic nevysílá, tak kolize
spadnou skoro na 0%.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Buchta
Sent: Thursday, March 31, 2016 11:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: BV.net komponenta SerialPort

No to je samozrejme na PC nemozne, ale na druhou stranu, PC je vetsinou
master a tak jde o to, aby odvysilal co je treba bez prodlev, coz se da a
pri prijmu netreba casovani nejak resit, bud ma paket spravne CRC a je OK,
nebo se to po nejake prodleve zopakuje. Zarizeni bude spokojeno a komunikace
funguje...