BV.net komponenta SerialPort

Pátek Duben 1 07:16:07 CEST 2016

No nechci dělat chytrého, pro Windows jsem nikdy programy nepsal. Ale co
dělám DCF přijímače, tak protokol Meinberg je založený na tom, že
začátek minuty je začátek prvního znaku toho řetězce. Takže nějak to asi
jít musí ... nebo to berou až za 1. znakem a tu 1 ms tam dopočítávají?
Myslím že pro Linux tam měli i zdrojáky. Třeba z toho něco vykoukáte.
https://www.meinbergglobal.com/english/sw/

Anděl