MP3 stream

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Duben 1 09:23:57 CEST 2016

Zdravim,

Ak nie je chyba niekde inde a pouzivate protokol TCP  tak typujem ze nemate
dostatocne vykrytu celkovu latenciu prenosu a spracovania streamu.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Friday, April 01, 2016 12:06 AM
To: HW-news
Subject: MP3 stream

Nezabývá se tu někdo s přehráváním MP3 streamu z internetu ala internetové rádio? Chci udělat klukovi krabičku kde bude mít na tlačítka třeba rádio Pohádka, Junior atd. Ještě mám chvilku čas než povyroste :-). Dal jsem dohromady pomocí ESP8266 SDK+RTOS a VS1053 velice jednoduchý přehrávač. Funguje to včetně vytáhnutí metadat ze streamu. Ještě schází displej a nějaké to tlačítko, zesilovač, repro a "něco", aby to jelo i na baterii + nabiječku... Ale občas se při přehrávání stane, že asi nedorazí nějaký paket či co (přičemž spojení na server se nerozpadne) a celý se mi to rozjede, protože vyhledávám metadata na určitých předem daných místech (ICY protokol), které následně musím odstranit, aby nebránili audiu a jsou už jinde a je to v háji. Nevím jestli je vůbec možné nějak detekovat takovéto mikro vypadnutí spojení. Data přijímám pomocí recv funkce. Buffer, který mám vyhrazený pro příjem streamu je dostatečný (cca 10KB) a je i při 320kbps plný na 90 a více procent. Jediné co mě napadá je při každém přijmutí meta informace (StreamTitle tj. při změně písničky, někdy to běží i jednou uprostřed písničky) to zasynchronizovat (zda pozice nalezení odpovídá místu kde to má být). Samozřejmě že metadata jednou třeba každých 16KB, ale to je v 99.99% případech 0 a StreamTitle beží jenom na začátku písničky, někdy i jednou uprostřed, nebo při připojení...

MG