OT: UPS , FedEx ucet

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Září 30 16:40:02 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 30.9.2015 od Milos Sula:

> No jak jsem se dival na cenovou kalkulacku tak postovne z USA do CR
> za takovy maly balicek zacina u techto firem nekde na 100USD.  USPS
> je treba daleko levnejsi ( sice to trva cca 14 dnu, ale to mi je
> jedno ) cca 30USD, jenze pres to mi to nechteji poslat :(  Zkusim
> jim jeste poslat posledni mail o tom, ze zbozi, ktere ma cenu 30USD
> neni moc ekonomicke posilat s postovnym 100USD....ale asi me poslou
> do haje.

USPS je pošta. Jinak 100 USD je hodně levné, když si vytvoříš účet
tady, tak budou ceny daleko vyšší. Obchody mají totiž nasmlouvané
daleko výhodnější ceny než ty dostaneš pro jeden balík.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz