OT: UPS , FedEx ucet

Milos Sula sula na rps.cz
Středa Září 30 16:08:12 CEST 2015

No jak jsem se dival na cenovou kalkulacku tak postovne z USA do CR za
takovy maly balicek zacina u techto firem nekde na 100USD.  USPS je
treba daleko levnejsi ( sice to trva cca 14 dnu, ale to mi je jedno )
cca 30USD, jenze pres to mi to nechteji poslat :(  Zkusim jim jeste
poslat posledni mail o tom, ze zbozi, ktere ma cenu 30USD neni moc
ekonomicke posilat s postovnym 100USD....ale asi me poslou do haje.

Milos