Re: OT: Co se může stát v USA...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 21 00:21:37 CEST 2015

Ne, že bych nějak extra souhlasil s tím postupem v USA, protože tam se ti
kantoři mohli podívat a přesvědčit se, že o nic nejde. Takže napomenout
možná ano, ale zbytek byl přestřelený.
Ale s tím umísťováním atrap různých destrukčních zařízení mi to tedy jako
ideální "vtip" nepřijde, a asi jediná možnost, jak to dotyčným naznačit,
je trest.
Být to ve společnosti, kde se nic takového reálně nemůže stát, tak by se to
jako sranda dalo brát. Ale bohužel dnešní svět už takové bezpečné místo
není.

Nakonec podobný problém byl už zpracován ve staré pohádce o pasáčkovi,
který volal "vlk, vlk".

PL